Drożdżowe muffinki z kruszonką.

Mój drugoklasista uwielbia ciasto drożdżowe, Ja z resztą też. Lubię je i robić i jeść.

Dziś proponuje przygotowanie drożdżowych muffinek z kruszonką, oryginalny przepis sugeruje dodanie owoców, ale moje drogie dziecko przyjrzało się obrazkowi w książce i stwierdziło, że prosi bez, zrobiłam więc bez dodatku owoców/dżemu dla młodego jedynie z kruszonką, a dla rodziców sypnęłam rodzynek.

Bułeczki piekłam w sylikonowych foremkach na muffiny, do tej pory zawsze robiłam tradycyjne bułeczki, ale ta forma nie wymaga zbytniego brudzenia i jest wyjątkowo szybka, na pewno wrócę jeszcze do tych bułeczek.

Przepis pochodzi z książki Doroty Świątkowskiej Moje wypieki i desery.




Poniżej zamieszczam przepis na muffinki.
Smacznego :)

Składniki na 6 muffinów:







Komentarze

Popularne posty