Burda 3/2013 model 128B

Dzisiaj prezentuję bluzkę z dzianiny! Moją pierwszą, a w zasadzie drugą, ale o tym za chwilę. Model pochodzi z numeru marcowego Burdy, mój faworyt wśród numerów z tego roku.
Z bluzką było wiele przygód, choć prosty fason wyszedł mi dopiero za drugim razem, poprzednia wersja wylądowała w koszu, materiał był zbyt gruby, zbyt rozciągliwy, a do tego podczas szycia puszczał oczka, a efekt końcowy był po prostu straszny. Bluzka wyszła wielka jak namiot, trzy osoby by się w nią zmieściły chociaż wykroiłam ja w rozmiarze 38! Ponieważ jednak uparłam się, że tę bluzkę chcę mieć i już. Kupiłam kolejny materiał na allegro i ten już był idealny, cienki, delikatny, mało rozciągliwy. Po kolejnej serii wpadek o których już nie będę się rozpisywać, powstała bluzka, bardzo wygodna, idealna na upały, na pewno skorzystam nie raz jeszcze z tego wykroju. Szkoda tylko, że materiał po dwóch praniach się zmechacił :/
W wersji Burdy:






W mojej wersji:




Na koniec dla przypomnienia, co z czego:
materiał-cienka dzianina zakupiona na allegro
model-Burda 3/2013 128 B


Komentarze

  1. bardzo fajny top, też mam na niego oko a materiał leży i się kurzy, Dobrze , że mi o nim przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szyj szyj bo szkoda lata, a nosi się świetnie.

      Usuń
  2. Jaka ładna bluzka! Z daleka zmechaceń żadnych nie widać, zresztą jest wzór to trochę maskuje:) Spróbuj się pozbyć kłaczków golarką do ubrań [polecam:)]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D od dawna noszę się z zamiarem kupienia maszynki do odkłaczania, może się w końcu zbiorę :)

      Usuń
  3. Bluzka bardzo fajna:) Ciekawy materiał wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo gorąco dziękuję :)

Popularne posty