niedziela, 24 stycznia 2016

Burda 109 9/2012 wersja z dzianiny.

Kupiłam piękną dzianinę w morskim kolorze. Dzianina w sklepie nazwana była Polo, rzeczywiście struktura materiału przypominam popularne T-shirty typu polo.


Piękny, elegancki materiał postanowiłam wykorzystać do uszycia prostej sukienki, szytej już przeze mnie wcześniej dwukrotnie. Model 109 Burda 9/2012.


Postanowiłam wzbogacić moja prostą kreację o ozdobny suwak nabyty w Outlet tkanin.


Oto wynik mojej pracy, jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.
Polecam ten model z Burdy z czystym sumieniem.





7 komentarzy:

  1. Proste jest piękne. Zamek bardzo efektowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Takie proste fasony są najładniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można znaleźć wykrój? Sukienka cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można znaleźć wykrój? Sukienka cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model znajduje się w magazynie Burda 109 9/2012.

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo gorąco dziękuję :)

O mnie

Moje zdjęcie
Przede wszystkim jestem mamą i to zajęcia pochłania najwięcej mojego czasu, a kiedy tylko mogę gotuje, piekę, szyje, wycinam i tworze różne mniej lub bardziej przydatne przedmioty. Napisz do mnie jeśli chcesz :) mocarska.katarzyna@gmail.com

Odwiedziło mnie...

Polskie Handmade

Obserwatorzy

Moja lista blogów