craftujemy - ozdobny słoik część 2

W przerwie od szycia, powstał kolejny słoik na "przydasie". Miał trafić w ręce wielbicielki kotów, dlatego też postanowiłam umieścić na nim kilka ich wizerunków. Zainspirował mnie ten znany kocurek. Franek był zazdrosny, że nie będzie dla niego więc musiałam w międzyczasie zrobić drugi dla małego zazdrośnika.

Do pomalowania słoika potrzebowałam:

farbę w sprayu (kupiłam w supermarkecie w dziale samochodowym)
marker olejny np. taki
farby do malowania na szkle np. takie
kolorową taśmę klejącą np. taką
słoik


Pokrywkę odtłuszczoną i suchą pomalowałam farbą w sprayu (dwie warstwy).
Tak przygotowaną ozdobiłam kolorową taśmą klejąca, na górze markerem olejnym narysowałam kota.

Farbami do szkła na folii namalowałam koty, po wyschnięciu delikatnie odkleił je z folii i nakleiłam na słoik. Farby witrażowe niestety nie są zbyt dokładne dlatego nie jestem w pełni zadowolona z efektu końcowego, dlatego planuje w przyszłości zaopatrzyć się w farby do malowania na szkle pędzlem.


Oto efekt końcowy:

  








Komentarze

Popularne posty