Szyjemy Torbę Podróżną/Sportową #MONIKA

Monika (z moją pomocą - wycinałam elementy z tkaniny i przyprasowywałam usztywnienia) w ostatnim czasie bardzo intensywnie pracowała nad kolejnym dużym projektem, tym razem była to torba podróżna, ale idealna również np. na siłownie, basen itd.

Monika luźno opierała się na tej instrukcji.


Do uszycia torby będą nam potrzebne:


tkanina wierzchnia długość 120 cm szerokość 150 cm

podszewka długość 130 cm szerokość 150 cm

usztywnienie - sztywnik lniany z klejem (nim podkleiłam warstwę wewnętrzną) 1 m
zamek o długości 70 cm oraz zamek na kieszonkę o długości 30 cm
taśma nośna 4 m o szerokości 3-5 cm + pasujące do niej klamry i regulator długości
sznurek na wypustkę potrzebna długość 230 cm
nici do szycia
nożyczki
miara krawiecka
długa linijka
szpilki
kreda krawiecka
żelazko i deska do prasowania


PRZYGOTOWANIE:

DNO - wycinamy z tkaniny wierzchniej 1 raz




BOK - wycinamy z tkaniny wierzchniej i podszewki 2 razy




PASEK PRZY ZAMKU - wycinamy z tkaniny wierzchniej 2 razy


PRZÓD - wycinamy z tkaniny wierzchniej i podszewki 1 raz
 TYŁ - wycinamy z tkaniny wierzchniej i podszewki 1 raz



KIESZEŃ - wycinamy z tkaniny wierzchniej i podszewki 1 raz



Zabieramy się za wycinanie:
W mojej torbie kratka to podszewka.
Czarna tkanina to materiał wierzchni.


Przypinamy taśmy nośne - nasze paski w torbie.



Taśmy nośne naszyte, przypinamy kieszeń do której wcześniej przyszyty został suwak


doszywamy na początek suwak do torby,
kieszonka od środka w kratkę, podklejona sztywnikiem lnianym



później boki






Oto efekt końcowy, kieszeń na miejscu




zszywamy boki ze spodem


doszywamy zamek do paska


przypinamy taśmę nośną i doszywamy boki




przygotowujemy i wszywamy wypustkę, to już prawie koniec szycia :)



pozostaje zszycie przodu z tyłem i gotowe

Torba wyszła bardzo duża i wygodna!
Jestem z niej bardzo zadowolona.
A t proszę gotowe torba w użyciu :)





Komentarze

  1. Bardzo fajna, wygląda na pojemną i praktyczną. Dzięki za instrukcję szycia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo gorąco dziękuję :)

Popularne posty