DIY Pióropusz

Szkolne i przedszkolne bale karnawałowe, sezon rozpoczęty. Co roku staram się aby strój który ma mieć na sobie mój syn był jego pomysłem. W tym roku, wyraźnie się lenił i ociągał, brakowało mu pomysłu, więc musiałam zdecydować za niego, oburzające! Został więc Indianinem, nie był przekonany dopóki nie zobaczył jaki do pożyczonego od znajomej stroju zrobiłam mu pióropusz, wtedy usłyszałam, że przecież on od początku mówił, że chce być Indianinem, tia...
Pióropusz który zrobiłam jest czasochłonny, ale bardzo go polecam bo efekt końcowy jest warty poświęconego czasu. Przygotowując pióropusz inspirowałam się tą stroną.

 Do wykonania pióropusza będziemy potrzebować:

- białego i kolorowego bristol
lub kolorowego bloku technicznego
 - kleju
- nożyczek
- zszywacza
- ewentualnie pistoletu do kleju na gorąco
- linijki
- czarnego cienkopisu lub cienkiego flamastra
- dodatkowo kolorowych flamastrów


Zaczynamy od wycięcia piór z kolorowego papieru  Nacinamy je na brzegach – takie postrzępienie daje efekt jakbyśmy użyli prawdziwych piór. 
Z białego brystolu wycinamy dwa prostokąty o wymiarach 5 cm x 30 cm i ozdabiamy flamastrami.
Do jednego z ozdobnych pasków przyklejamy od wewnętrznej strony piórka - używałam do tego celu pistoletu klejowego.
Opaskę dopasowujemy do obwodu głowy dziecka i zszywamy zszywaczem.
Gotowe.

Udanej zabawy! :)















Komentarze

Popularne posty