Oj tłusto, tłusto...

Z okazji tłustego czwartku i u nas musiały pojawić się pączki, co prawda sama smażyłam pączki w sobotę, a nie w czwartek, ponieważ robiłam je dla pełnej empatii Laury oraz najmilszej Kasi na naszą wspólną tłustą sobotę, a że niemiłosiernie dużo tych pączków wyszło i były bardzo tłuste uznałam, że na razie tyle kalorii wystarczy i w tłusty czwartek zadowolimy się pączkami z cukierni. Był to mój pączkowy debiut, więc postanowiłam zrobić amerykańskie donut's posypane cukrem pudrem. Nie sądziłam, że paczki są aż tak praco i czasochłonne, kolejne zrobię następnym razem dopiero za rok. 
Tak się prezentują moje oponki. :) Smacznego...

Tu rosną sobie i czekają na smażenie.

Gotowe, czekają tylko na warstwę cukru pudru.
Na koniec dodam że do przygotowania pączków wykorzystałam przepis pochodzący ze strony kwestiasmaku.com :)

Komentarze

Popularne posty