czwartek, 28 marca 2013

Zamiast marzanny żakiet w kwiaty...

Śnieżyca za oknem, na termometrze dzisiaj rano było u mnie -10, więc Ja się pytam gdzie ta wiosna, no gdzie? Może zawiniłam, bo nie utopiłam marzanny chociaż mam Wisłę zaraz za płotem? Postanowiłam się pokajać i zamiast topić biedna kukiełkę, uszyć żakiet z pięknej zasłonki pełnej kwiatów i wiosny. Żakiet już jest połączony z bardzo wiosenną zieloniutką podszewką z wiskozy, rękawy czekają na  wszycie. Mam nadzieje, że szybciej, niż za miesiąc skończę moje wiosenne wdzianko, w końcu zostały już tylko rękawy.  Tak prezentuje się zasłonka podczas krojenia. 



Ciąg dalszy nastąpi...


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał, dlatego odrazu kupiłam dwie zasłonki, w sumie 6zł zapłaciłam :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo gorąco dziękuję :)

O mnie

Moje zdjęcie
Przede wszystkim jestem mamą i to zajęcia pochłania najwięcej mojego czasu, a kiedy tylko mogę gotuje, piekę, szyje, wycinam i tworze różne mniej lub bardziej przydatne przedmioty. Napisz do mnie jeśli chcesz :) mocarska.katarzyna@gmail.com

Odwiedziło mnie...

Polskie Handmade

Obserwatorzy

Moja lista blogów