Wszyscy szyją sukienkę, szyję i Ja

Model 109 sukienki z wrześniowej Burdy jest szalenie popularny, wszyscy ją szyją, o tu  i tu i jeszcze tu, więc i Ja postanowiłam ją sobie sprawić.
Wykrój prościutki, a że jeszcze Burda dodała opis szycia krok po kroku, praca twórcza jest wyjątkowo przyjemna, bez potrzeby szarpania się z zawiłymi opisami Burdy, co i jak uszyć.
Postanowiłam przy okazji uwolnić tkaninę z szafy i do uszycia kiecki wykorzystałam piękne sukno wełniane, cieniutkie, w delikatną jodełkę czego pewnie na zdjęciach nie będzie widać niestety, materiał dodatkowo jest bardzo przyjemny w dotyku i rewelacyjnie się go szyje. Sukienka już wykrojona, pomimo braku współpracy z moim dzieckiem, biegało mi w te i we wte po wykroju, ehhh. Na szczęście wykrój jakoś przetrwał te wyścigi  sukienka już wykrojona nawet częściowo zszyta czeka na suwak.
Udało mi się nawet zrobić zdjęcie wykroju na tkaninie, zanim mój kochany synek zaczął dewastować moją pracę.


A już zaraz, za momencik wrzucę gotowa kieckę, proszę o chwilę cierpliwości.

Komentarze

Popularne posty